بخشیدمت برو....
 
شب زده و خاموش
این وبلاگو با تموم وجود برای همه و همه و بر اساس واقعیات نوشتم داستان ها همه واقعین
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : ملیسا       

بخشیدمت برو   بخشیدمت نمون...  

عشقی نمیشکفه تو قلب سردمون

از خاطرت ببرچشمای خیسمو

چیزی نگو گلم بخشیدمت برو

برو.....

بخشیدمت اگه به فکر رفتنی

اگه کنار من تنها تر از منی

به دل نگیر اگه ک بی تحملم

تنهام بذار برو بخشیدمت گلم

تو میری و دوباره من

از بی قراری میگذرم

از شب من رد میشی و

از خواب گریه میپرم

نه تو به من دل میسپری

نه من شبیه تو میشم

چیزی نمونده از من و دستای مث اتیشم

بخشیدمت برو.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب زده و خاموش و آدرس shabzade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 36223
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1